Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

sunday thoughts...

..πέρασε γρήγορα η εβδομάδα..το ίδιο γρήγορα θα περάσει και αυτή φαντάζομαι..
μπήκα στο σπίτι και μυρίζει κανέλα..συνήθως έχει αυτήν την μυρωδιά του καινούριου σπιτιού που ακόμα δεν έχει απορροφήσει το άρωμά σου, αλλά μου άρεσε πολύ που είχε το άρωμα κανέλας και ζάχαρης..μπισκοτάκια για την ανιψιά..

σήμερα ξεπέρασα πολύ τον εαυτό μου..δεν θέλω να τελειώσει ο Μάρτης γιατί ξέρω ότι τα μαθήματα της Κυριακής θα σταματήσουν..μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει τρέμουλο για τις αδιάφορες Κυριακές που θα ακολουθήσουν..γαμημένα λεφτά λέω..βρίζω πολύ το τελευταίο διάστημα και δεν είναι ωραίο...αλλά είναι σαν εθισμός..

είμαι μόνη στο σπίτι και γουστάρω τρελά..μακάρι να διαρκούσε περισσότερο..περιμένω πως και πως τις διακοπές του Πάσχα για να μείνω πάλι μόνη..κατεβάζω την νεκρή νύφη του Τιμ Μπάρτον να την (ξανά)δω..Παυλίδης στην playlist...

δεν θέλω να έρθει η Δευτέρα..θέλω για λίγο να παραμείνει Κυριακή..

2 σχόλια:

Λίζα είπε...

Αυτές οι άδειες Κυριακές και οι αδιάφορε Δευτέρες μπορούν να τρελάνουν πολύ κόσμο... Η "νεκρή νύφη" είναι υπέροχη! Την έχω δει πάμπολλες φορές... Αν θες πάντως να σου προτείνω καμιά ταινία για να σκοτώσεις την ώρα σου εδώ(ό,τι είδος θες)!!! Είμαι γνωστή για τη συλλογή μου χαχαχα ;)

manolia είπε...

:)