Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

hanging out with my memories..

και ήρθε ένα χαστουκάκι από έναν φίλο μου..

πολλά είχα ξεχάσει..ή μάλλον δεν είχα δει..και οι σκέψεις μου τώρα;..πιο ευχάριστες..
νομίζω αυτό είχα ανάγκη..να ακούσω και όχι να πω..

το ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό γράφω μαλακίες και ότι δεν είμαι εγώ..είμαι κάτι άλλο που έχει ξεχάσει..μεταμορφωμένο ρομποτάκι της μαζικής καθημερινότητας..

από παιδιά συγκεντρώνουμε ένα σωρό αναμνήσεις που μας κάνουν τους ανθρώπους που είμαστε..όσο περνάει ο καιρός αυτές οι αναμνήσεις μπαίνουν σε κουτάκια και σκουριάζουν σε σοφίτες, συρτάρια και αποθήκες..δεν λέω να είσαι συλλέκτης και να ανατροφοδοτείσαι μόνο από αυτές, αλλά είναι σημαντικές για να σε σπρώξουν σε αυτά που επιθυμείς..που έχεις ανάγκη..
αυτή η ώθηση έχει αποδυναμωθεί..

οπότε..βάζω στις βαλίτσες τις αναμνήσεις και πηγαίνω ταξίδι αναψυχής μαζί τους..τα ξαναλέμε στην επιστροφή..

Δεν υπάρχουν σχόλια: