Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Θάρρος ή αλήθεια?

Επιστροφή στην Πάτρα πάλι..και αναχώρηση για Κρήτη την Δευτέρα..είχα πολύ καιρό να το πω αλλά μου έλειψε το σπιτάκι μου..τα τόσο οικεία που κατά καιρούς απαρνιόμουν τα θέλω πίσω απεγνωσμένα..θέλω να γίνω πάλι παιδάκι κουρνιασμένο στο ασφαλές κρεβατάκι του και να μην σκέφτεται περίπλοκα πράγματα..να μην περιμένει τηλέφωνα και μηνύματα..έρωτες και σκαμπανεβάσματα..
Back to reality now!ένα άδειο δωμάτιο που μου θυμίζει συνεχώς την βαρετή ζωή μου..η τηλεόραση στο mute για να μην χαλάει η σιωπή του δωματίου και το Media player να παίζει για ακόμα μια φορά το wish you were here..
και ναι!το παραδέχομαι..παίζω θάρρος ή αλήθεια με τον εαυτό μου για να κάνω ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών..για να μπούμε σε ένα πρόγραμμα πάλι..αν και το σιχαίνομαι το πρόγραμμα..
λοιπόν..αλήθεια για όλα όσα με αφορούν..
θάρρος για να φύγω από όλα όσα με κρατούν εικονικά στην ζωή..
(σειρά σου τώρα..θάρρος ή αλήθεια?μόνο πες αλήθεια και άσε με μόνη..θα την αντέξω)

2 σχόλια:

Σκιά με παλμό είπε...

και ποια τελικά είναι η αλήθεια? Αυτό που βλέπουμε, αυτό που ονειρευόμαστε, αυτό που δε βλέπουμε, αυτό που είμαστε. Μπορεί να είναι μια αλήθεια όλα ή ένα ψέμα. Αμφιβάλλω όμως να υπήρχαν τόσο δυνατές στιγμές στο ψέμα. Εκτός κι αν κι αυτές είναι μέρος μιας φαινομενικής αλήθειας ... δε ξέρω και ούτε πιστεύω πως θα μάθω και ποτέ...

manolia είπε...

υπάρχει ένα χάος γύρω από την αλήθεια πιστεύω..για αυτό και είναι δύσκολο καμιά φορά να την καταλάβουμε..να την αντέξουμε..ίσως για να επιβιώσουμε ο καθένας μας, μεταφράζει την αλήθεια όπως τον συμφέρει..και κινείται γύρω από όλα όσα περιέγραψες..φαύλος κύκλος νομίζω..