Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Αντίπαρος : 17/7-24/7

τρέχουμε σαν τους τρελούς αυτές τις μέρες για να προλάβουμε να ετοιμαστούμε για το κάμπινγκ..πρώτη φορά πηγαίνουμε κ είμαστε πρωτάρηδες!αλλά δεν πειράζει..(σκέφτομαι)..μαζί να είμαστε και όλα καλά!θα γελάσουμε..θα τσακωθούμε..θα κοιμηθούμε αγκαλιά..έτσι είναι αυτά..και αν χρειαζόταν να κοιμηθώ και χωρίς σκηνή..δε θα με ένοιαζε!εγώ μαζί σας θέλω να είμαι..το ξέρω δεν θα κρατήσει για πάντα..ούτε στο χέρι μου είναι να υποσχεθώ ότι θα ξαναπάμε όλοι μαζί διακοπές κάπου..απλά το νιώθω ότι δεν τελειώσαμε έτσι απλά εμείς!(όπως λέει κ ο ρέμος..)πραγματικά..παρόλη την καταθλιπτικότητά μου..όσο κι αν στραβώνω την μουτσούνα μου..όλοι εσείς..πως το λένε....είστε το πακετάκι μου.. και το ξέρω..είμαι αισιόδοξη..ότι απλά δεν τελειώνουμε με το που θα γυρίσουμε από κατασκήνωση..όσα χιλιόμετρα κι αν μας χωρίζουν..έφη όσους κύκλους κι αν κλείσουμε..απλά το ξέρω..΄
οπότε......Πάτρα - Αντίπαρος : 0 - 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: