Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Προσπάθεια υπαριθμόν: 4

Έκανα τρεις συνεχόμενες αποτυχημένες προσπάθειες για να γράψω κάτι..Το αποζητά το χέρι μου..Ίσως και η ψυχή, για να γίνει πιο ελαφριά..
Ήθελα να χρησιμοποιήσω σπάνιες λέξεις για να σχηματίσω περίτεχνα συνδιασμένες προτάσεις..Αποτυχία...
Απλά ήθελα να πω ότι πονάω σήμερα..Ένας γνώριμος πόνος έχει καταβάλει το κορμί μου αλλα ουσιαστικά δεν είναι σωματικός..Και φοβάμαι ότι δεν είμαι αρκετά δυνατή πια, για να τον αντιμετωπίσω..Πάντα έβρισκα ένα παράθυρο κ έμπαινε λίγο φως στο δωμάτιο μου..Τώρα;Ποιος θα μου δώσει δύναμη..
Τόσα χρόνια φτιάχνω θεωρίες με το μυαλό μου, για την ζωή που τελικά ποτέ δεν ισχύουν..κ δεν διαρκούν..
Έχασα λίγο το νόημα από όλα αυτά που με γέμιζαν και είναι λάθος..
Αφού το ξέρω..
Δίνουμε στα πράγματα μόνο όση αξία τους αναλογεί..Ούτε περισσότερη, ούτε λιγότερη..Διαφορετικά μπερδεύεσαι, χάνεσαι ο ίδιος αλλά ταυτόχρονα χάνεις και στιγμές από την ζωή σου που θα μπορούσες να είχες αξιοποιήσεις καλύτερα..
Μην ρωτάτε λεπτομέρεις..Είναι εξατομικευμένη θεωρία..Ο καθένας θα πρέπει να την εφαρμόσει ανάλογα με την περίπτωσή του..
Αυτά,νομίζω, για σήμερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: