Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Πάντα πρέπει να υπάρχει μια αρχή..

Είμαι στο δωμάτιό μου, κ μου καρφώθηκε δυστυχώς η ιδέα, ότι πρέπει να γράψω κάτι..
Όμως διστάζω..Ηλεκτρονικο ημερολόγιο; Δεν θέλω..Παραείμαι ρομαντική για κάτι τέτοιο..'Εστω ότι γράφω..Δοκιμάζω και εγώ κάτι καινούργιο! Οι άνθρωποι πρέπει να εξελίσσονται.Ναι..Συμφωνώ! Έλα μου ντε που κ αυτό που γράφω τώρα, το γράφω με στυλό σ' ένα τετράδιο νευρολογίας.. Μετά θα το πληκτρολογίσω σκέφτομαι και θα πείσω τον εαυτό μου, ότι έγινα κ εγώ μέρος μιας εξέλιξης. Ακούγεται μεγαλοπρεπές! Αυτά για σήμερα..

2 σχόλια:

Σκιά με παλμό είπε...

Επειδη ήθελα να δω την αρχική σου ανάρτηση, ήθελα να σε ρωτήσω... Γράφεις για σένα ή και για τους άλλους? εννοώ δηλαδη σε ενδιαφέρει η επισκεψιμότητα στο ημερολόγιο αυτό?

manolia είπε...

μόλις τώρα είδα το σχόλιό σου και ξαφνιάστηκα να σου πω την αλήθεια..[ συχνά διαβάζω τις παλιές μου αναρτήσεις-στιγμές να δω αν άλλαξε κάτι σε μένα..στην ζωή μου, στον τρόπο που σκέφτομαι..]

και σου απαντάω αμέσως πως γράφω για μένα..(έτσι το άρχισα τουλάχιστον)είναι ένα μέρος εδώ που καταθέτω 'κάτι'..χωρίς να περιμένω κάτι συγκεκριμένο..

ειλικρινά όμως, αργότερα συνειδητοποίησα ότι ταυτόχρονα είναι σαν να έχτισα ένα παραθυράκι που συνέδεε εμένα με κάποιους άλλους που μπορεί τελικά να μην διαφέραμε και πολύ..και να είναι μια σωτήρια γέφυρα για να μην νιώθω τόσο ξένη στον πλανήτη γη..

σε κάλυψα?