Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

sun-day..


βόλτες στην Ακρόπολη πάλι σήμερα..όπως σχεδόν κάθε Κυριακή..τόση ηρεμία που νόμισα ότι δεν ήμουν Αθήνα..

τόσοι κινούμενοι στόχοι περνούσαν..

μπόρεσα και είδα λίγο από την ευτυχία τους..με διάφορες μορφές..

..χέρια να κινούνται ,αγκαλιασμένα, ρυθμικά με το βραδυνό αεράκι..

..βλέμματα που αποζητούσαν θεατή απέναντί τους..

..στοργή..χάδια..γέλια..

ήταν τόσο ήσυχα που σκέφτηκα ότι ίσως οι άνθρωποι να μην είμαστε τόσο κακοί τελικά..




ακούσαμε μελωδίες που άλλαζαν στα διαφορετικά ύψη του δρόμου..σαν να είμασταν όλοι μια αγκαλιά..κ χωρέσαμε παντού..κάτω από τον ίδιο ουρανό..




μόνο αυτοί οι στίχοι μου έρχονται στο μυαλό.."πώς να σωπάσω μέσα μου, την ομορφιά του κόσμου..."

www.youtube.com/watch?v=8oekf7rRnUc&feature=related

είναι από τις βραδιές που μου θυμίζουν πόσες ομορφιές έχω συναντήσει.. κ άλλοτε αγαπήσει..

δεν σφραγίζω τα μάτια για να μην τις ξεχάσω..είμαι σίγουρη ότι θα τις ξαναδώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: