Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Φόβος..

όταν ο φόβος παραμένει σε ενικό αριθμό είναι καλό..δεν πρέπει να σε τρομάζει τίποτα..Όταν αρχίζει όμως σιγά σιγά να πλυθαίνει και να σε μπερδεύει γιατί η μέρα γίνεται ξαφνικά νύχτα και οι άνθρωποι από γνωστοί γίνονται φαντάσματα..ναι!εκεί πρέπει να φοβάσαι...
ο κάθε άνθρωπος φοβάται κάτι διαφορετικό πάντα..εγώ πχ φοβάμαι το σκοτάδι..

όμως όλοι μας..πιστεύω φοβόμαστε το ίδιο πράγμα....εγώ πχ φοβάμαι τον ίδιο μου τον εαυτό..
άλλοι βέβαια φοβούνται την αλήθεια..άλλοι την μοναξιά..άλλοι τον πόνο και άλλοι τον θάνατο...

Πως το αντιμετωπίζουμε;
Δύσκολο να απαντήσουμε..εγώ πχ ανάβω ένα κεράκι το βράδυ αν φοβάμαι..άλλοι κρύβονται κάτω από τα παπλώματα..κάποιοι άλλοι απλά δεν κοιμούνται καθόλου..

Υπάρχει κανείς άραγε που δεν φοβάται τίποτα? και..τι είναι τελικά ο φόβος?ένας δισταγμός για αυτά που δεν μπορούμε να κάνουμε ή για αυτά που μπορούμε και δεν το παραδεχόμαστε;..

το μόνο ίσως που έχω διαπιστώσει είναι..ότι είναι κακό να φοβάσαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια: