Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Υπάρχουν και χειρότερα..

Πάει καιρός που έχω να γράψω....Και πιστέψτε με..Μπορεί να έχουν συμβεί τα πάνω κάτω...
Πήγα Κρήτη την προηγούμενη εβδομάδα, για το τριήμερο της 17 Νοέμβρη και εκεί που διασκέδαζα την ξεγνοιασιά μου..εκεί που ήμουν ήσυχη-ήσυχη..τσουπ!πατάω μια πέτρα,γυρίζει το πόδι μου,πέφτω κάτω...και ράγισμα!έτσι απλά!
Πάνε τόσα σχέδια που είχα κάνει..πάει η ανεξαρτησία μου..πάνε όλα....Κι όμως..από την πρώτη στιγμή το πήρα στην πλάκα..Λέω εδώ είμαστε!Υπάρχουν και χειρότερα..Δεν στεναχωρήθηκα πολύ..μόνο για την κλινική..Αλλά πραγματικά δεν σκέφτηκα ότι ήρθε το τέλος του κόσμου..Με έπαιρναν όλοι τηλέφωνο και μου έλεγαν κουράγιο..υπομονή..πωπω τι έπαθες στα καλά καθούμενα κτλ κτλ και τους παρηγορούσα όλους..και έλεγα..μα δεν είναι τόσο σημαντικό!υπάρχουν και χειρότερα...
Πράγματι..Υπάρχουν και χειρότερα...
Το επιμύθιο της όλης περιπέτειας είναι ότι..δεν πρέπει να προγραμματίζουμε τίποτα.Όλοι λέμε πρώτα ο Θεός..να έχουμε την υγειά μας..να είμαστε καλά..κτλ κτλ..Κανείς δεν το εννοεί όμως..Και εγώ έπρεπε να πάθω αυτό το μικρό και ίσως ασήμαντο ατύχημα για να καταλάβω ότι πρέπει να διασκεδάζουμε ουσιαστικά και βραχυπρόθεσμα..Να έχουμε καλοί διάθεση να αντιμετωπίζουμε τα "προβλήματά" μας..και πραγματικά!
Όλα θα πάνε καλά!
Αυτά για σήμερα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: