Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Κυριακή..

Είναι Κυριακή σήμερα..μετά την θεατρική πάντα έχω όρεξη να γράψω κάτι..Σήμερα στέρεψαν οι σκέψεις..

Πώς πέρασε η εβδομάδα;
...

Για να σκεφτώ..καλά νομίζω..δεν παραπονιέμαι..βγήκα περισσότερο απ' ότι συνήθως..όμορφα μάλλον!Το μόνο που αποκομίζω από αυτήν την εβδομάδα-κ ελπίζω να μην είναι εφήμερο-είναι ότι παραδόξως νιώθω καλά!έχω αφήσει στην άκρη ότι υποτίθεται έπρεπε να με προβληματίζει..και νιώθω ευχάριστα για όλα όσα μου συμβαίνουν..από το να πάω στην λαϊκή μέχρι το να κάνω μπάνιο..δεν ξέρω πως ξεκίνησε αυτό..είναι σαν να ελέγχω τις σκέψεις μου..όταν με κάνουν να νιώθω δυσάρεστα,αλλάζω θέμα!κι όταν με κάνουν να νιώθω καλά,τις διατηρώ και προσπαθώ να τις απομνημονεύσω για παν ενδεχόμενο..

Επίσης..μου λείπει απίστευτα ο Φρόντο..και δεν νομίζω να αντέξω στην ιδέα ότι δεν θα τον δω,νωρίτερα από την πρωτοχρονιά..
Αυτά..νομίζω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: