Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ξανά...

Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή και τον κοιτάω..δεν κάνω κάτι άλλο..απλά τον κοιτάω..περιμένω λες και θα μιλήσει..λες κ από τα ηχεία δεν θα ακουστεί μουσική..
μια μιλιά..ίσως γνωστή ίσως άγνωστη..δεν ξέρω αν με ενδιαφέρει τόσο..

γυρνάω κ κοιτάω το δωμάτιο..σκέφτομαι μήπως οι τέσσερις τοίχοι μπορούν να μου μιλήσουν..

σιωπή..πολύ σιωπή απόψε που διαπερνά το κορμί μου..δεν μου αρέσει η σημερινή σιωπή..με φοβίζει..

με φοβίζει γιατί ακούω τις σκέψεις μου με αυτήν την σιωπή..δεν μου αρέσουν απόψε..έχω χάσει τον ύπνο μου..έχω χάσει την φωνή μου..έχασα..μέσα σε δύο εβδομάδες έχασα αρκετά..κ είναι ακόμα Σεπτέμβρης σκέφτομαι..έχω μια ολόκληρη χρονιά μπροστά μου..

σκέφτομαι..σκέφτομαι..σκέφτομαι...
πφφφφ...

βαρέθηκα..
ξημερώνει μια καινούρια μέρα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: