Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

sleepless slope..


καλώς ήρθες "χειμωνιάτικη" αϋπνία..

δεν ξέρω αν πιέζω τα μάτια να μην κλείσουν..δεν ξέρω αν πιέζω το μυαλό να σκέφτεται και να μην ηρεμεί..

ένα βράδυ ακόμα το αποψινό..στα τόσα αριθμημένα  "δεν ξέρω" βράδια μου..

και περιμένω τόσα πράγματα σιωπηλά..και βλέπω τόσα πράγματα στα κρυφά..και επιθυμώ τόσα πράγματα στα όνειρα..

πότε θα έρθει σκέφτομαι?η ελευθερία αργεί ακόμα?

με θέα την Ακρόπολη απόψε..δροσερό αεράκι να περνάει με το έτσι θέλω μέσα στην μπλούζα μου..και ένιωθα ζωντανή..

γελάω τώρα..κοιτάω γύρω μου το δωμάτιο..ένα χρόνο χωμένη εδώ μέσα και είναι ακόμα ακατάστατο..δεν έχω βάλει τίποτα μόνιμο, λες και αύριο θα φύγω και σκέφτομαι "τζάμπα κόπος"..

αυτό να μπορούσα να γίνω..ένας ταξιδευτής..να χώνομαι σε πολιτείες, δάση και ποτάμια..να γίνομαι ένα με την πλάση..να μην έχω αρχή, μέση και τέλος..να αφήνομαι στην στιγμή της αιωνιότητας..

Δεν υπάρχουν σχόλια: