Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

an end..

http://www.youtube.com/watch?v=Q5wAK3LVq1E

ένα τέλος λοιπόν ήρθε...ένα ταξίδι έφτασε στον προορισμό και βάζω σιγά σιγά την άγκυρα στη θάλασσα...αποβιβάζομαι και ψάχνω καινούριο καραβάκι για να με πάει κάπου αλλού..

παρουσιάσαμε την πτυχιακή....όλα αυτά που πέρασα τον τελευταίο καιρό είναι μια ανάμνηση..τα ξεχνώ και προχωράω..έτσι μου λέει η ροή του χρόνου..

έχω μια ακίδα στην ψυχή μου όμως..
πως συμβολίζεται ένα τέλος?τι μορφή παίρνει στην καρδιά μας?πως διαχειριζόμαστε τα σημάδια που μας αφήνει?η Πάτρα ήταν, είναι και θα είναι πάντα το σπίτι μου..δεν την ξεχνώ γιατί με μεταμόρφωσε σε έναν άνθρωπο που αγαπάω όταν μου έδωσε την ζεστασιά της παρά την ασκήμια μου..

αποχαιρέτησα πολλά σήμερα..πιο πολλά απ' όσα μάλλον θα μπορούσα να αντέξω..πιο πολλά απ' όσα θα μπορούσα να εκφράσω με λόγια..

πρέπει να είμαι χαρούμενη και περήφανη..ένα καινούριο ταξίδι με περιμένει...

και γι' αυτό το ταξίδι ζω...

2 σχόλια:

Καρατζάς Αναστάσιος είπε...

Το πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι...

http://youtu.be/N3OA0PzvOjw

manolia είπε...

:) ...