Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

explosion....

τα κύτταρά μου έχουν πάρει φωτιά...έχω ένα ηφαίστειο στο κεφάλι μου μέσα που θέλει να εκραγεί...

το άκουσα και αυτό σήμερα...: "Βρήκα το τέλειο"

Δεν το έχω ακούσει ποτέ ξανά και η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν περίμενα να το ακούσω..Κι αν το άκουγα..θα έλεγα..ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ..και χαζός......

και στο μυαλό μου διάφορα κοινότυπα σενάρια τριγυρνούν...μα καλά...ποιος ορίζει επιτέλους την τελειότητα?και γιατί αυτή η τελειότητα να είναι ο σκοπός της ζωής μας?και στην τελική..αν έχουμε στο μυαλό μας ΜΟΝΟ αυτήν την τελειότητα όλα τα υπόλοιπα που θα ζούμε θα υστερούν?και τι θα μας κάνει μετά αυτό?...δυστυχισμένους??..

κι αν κάποιοι υποστηρίζουν ότι την έχουν γευτεί..αυτοί τι θα απογίνουν?ανικανοποίητοι, μίζεροι..και αθεράπευτα ελπιδοφόροι??(δικός μου όρος)

μήπως η τελειότητά μας, λειτουργεί με χρονοδιακόπτη?μπαίνει στις εκάστοτε στιγμές και δημιουργεί ψευδαισθήσεις?ή αυτή η θεωρία είναι για τους αδύναμους?έστω ότι οι άνθρωποι δεν είναι παμφάγα και άπληστα όντα, τότε σκοπός τους θα ήταν ένα πράγμα..η αναπαραγωγή!(?)

νομίζω όμως ότι είναι παμφάγα και άπληστα όντα, οπότε σκοπός τους είναι η συλλογή αγαθών..υλικών και μη..άρα η τελειότητα δεν θα ήταν μέρος της κάθε διάθεσης τους?και επομένως θα μεταβαλλόταν με κάθε εμπειρία και συλλογή των δεδομένων τους?

και δειλά, ψιθυριστά και σχεδόν τραυλίζοντας αναρωτιέμαι...μήπως γνώρισα το ένα και μοναδικό άνθρώπινο όν στο πλανήτη που δεν έχει αυτόν τον σκοπό??και περιμένει απλά και ειλικρινά την τέλεια αγάπη?ο ίδιος δηλώνει ότι την είχε βρει..(το τι ακολούθησε θα το δούμε σε άλλο κεφάλαιο διότι οι τελειότητες δεν συμβαδίζουν απ' ότι συμπέρανα..)

(αφιερωμένο σε έναν καινούριο φίλο..)

2 σχόλια:

AereVoS είπε...

Μανωλια σε χαιρετω!
Βατραχια παντου καλη μου Μανωλια!
Βατραχια παντου!Και αυτο ειναι το ωραιο τελικα...
Και οποιος σου μιλαει για πριγκιπες και αιωνιες ευτυχιες ειναι σιγουρο πως δεν θα τις βρει ποτε. Στιγμες και σταγονες μονο...στιγμες και σταγονες!

manolia είπε...

με μπέρδεψες λιγάκι..αν το βατράχι δεν είναι ορισμός για τον πρίγκιπα που περιμένει το φιλί τότε τι είναι??

νομίζω ότι δεν μου αρέσει η λέξη "σίγουρο"..ζούμε μια ζωή(με στιγμές και σταγόνες) που μας διαψεύδει καθημερινά..σε αυτό ίσως (κρυφά) ελπίζουμε..

ευχαριστώ για το σχόλιο..