Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

?????????????????????

www.youtube.com/watch?v=LLpE58afM-U

ok...

το παραδέχομαι..τα πράγματα δεν πάνε καλά..καθόλου καλά..και αναφέρομαι σε όλα..φταίνε όλα..οι πλανήτες, τα ζώδια, οι άνθρωποι, εγώ, η Ελλάδα, το ΤΕΙ, η Πάτρα, η Αθήνα και κάποια ονόματα που δεν θέλω να αναφέρω..και πάνω απ' όλα τα κωλολεφτά..

περνάω δημιουργικές περιόδους που δεν έχουν την διάρκεια που θα ήθελα..φτάνω στο σημείο που κάνω πράγματα που αγαπώ αλλά όχι στον βαθμό που μου αρκεί για με κάνουν ευτυχισμένη..και περνάνε οι μέρες καμιά φορά χωρίς νόημα..να με βρίσκουν μπροστά από ένα υπολογιστή να προσπαθώ να τελειώσω την πτυχιακή μου..που δεν τελειώνει με ΤΙΠΟΤΑ..εδώ και ένα χρόνο..και περνάνε οι μέρες και με βρίσκω μέσα στο facebook..που εγώ ποτέ δεν έμπαινα..και που πραγματικά δεν ξέρω γιατί το έχω ακόμα..

είμαι κολλημένη σε ενδιάμεσα σκαλοπάτια και η κούραση που έχω μαζέψει τώρα πια με ενοχλεί..

και είμαι τόσο θυμωμένη που τα βάζω με ανθρώπους που αγαπώ..

και είμαι τόσο θυμωμένη που τα διέγραψα όλα στο μυαλό μου..και κυρίως φίλους που νόμιζα ότι είχα..αναρωτιέμαι..είμαι τάχα μου σκληρή ή αποφάσισα οι άνθρωποι που με πλαισιώνουν να είναι λίγοι αλλά αυτοί που μου αξίζουν?..

και είμαι ακόμα πιο θυμωμένη γιατί σε μία πόλη με τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας δεν έχω έναν άνθρωπο να πάω να πιω ένα καφέ..γιατί και οι γνωστοί ουσιαστικά έγιναν ξένοι..και νιώθω μόνη..

ίσως γι΄αυτό είμαι θυμωμένη..
νιώθω τόσο πλαισιωμένη αλλά στην ουσία...
θέλω αέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: