Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

izzy bitsi timer..

είναι μια φωτίτσα μέσα μου..πέρασε το Πάσχα αλλά δεν έφυγε..κ την φυσάω να σβήσει αλλά αυτή δυναμώνει..

δ φταίω εγώ που το μυαλό δεν σταματάει ποτέ..δ φταίω εγώ που όλα φαντάζουν ίδια..δ φταίω εγώ που μισώ τον χρόνο που περνά..δ φταίω εγώ για πολλά..όμως τα ζω..όλα αυτά τα ζω..κ με βαραίνουν..όσο κ αν το αποφεύγω το βλέπω..σε όλα γύρω μου..
αυτή η προσπάθεια σταθερότητας σε μία ξένη πόλη..δ θέλω να πω ότι έχω γονατίσει..το κεφάλι είναι σκυφτό αλλά περιμένω τον Μάιο να ανθίσουν όλα ξανά γύρω μου..
είναι οι ίδιες λέξεις που με τριγυρνάνε..είναι αυτές που πολεμώ..που δεν μου αρέσουν και θέλω να αλλάξω..
είναι αυτή η αιώνια υπομονή μου που όμως τώρα πια θέλω να σταματήσει..νομίζω ότι έχει φτάσει στο κόκκινο..
δίνω μια τελευταία ευκαιρία στο χρόνο..
πρέπει να με διαψεύσει..


Δεν υπάρχουν σχόλια: