Κυριακή 25 Απριλίου 2010

patra's night..

ευτυχία...

"είναι υπέροχο να είσαι ευτυχισμένος!όταν είμαι ευτυχισμένος, αγαπάω τον εαυτό μου, τον προσέχω κα νιώθω τόσο σίγουρος μέσα μου!"

από ένα βιβλιαράκι που έπεσε τυχαία στα χέρια μου..εξηγεί το συναίσθημα της ευτυχίας στα παιδάκια..αυτό ήταν ο επίλογος..
μακάρι να το είχα διαβάσει 17 χρόνια πριν..

τίποτα δεν είναι το ίδιο..ούτε τα πρόσωπα..ούτε οι αναμνήσεις..τίποτα..εφόσον λοιπόν η ζωή εξελίσσεται (μου αρέσει αυτό το ρήμα..) είμαι κι εγώ μέρος αυτής της εξέλιξης..μπορεί βέβαια να είμαι και θύμα της αν δεν την ακουλουθώ κατ' επιλογήν..

επιστροφή στη Πάτρα για ένα Σαββατοκύριακο..απλό στην αρχή..περίπλοκο στην μέση και εύχομαι ευχάριστο στο τέλος..
είναι από τις βραδιές που συνειδητοποιείς ποιοι είναι πραγματικά οι δικοί σου..διαγράφεις θέσεις από την καρδιά σου, που καταλάμβαναν ανούσιο χώρο..θυμώνεις με σένα που είχες αναβάλει από καιρό να κάνεις αυτό το ξεκαθάρισμα..(έχω και αυτήν την κακή συνήθεια να δίνω ευκαιρίες.. )

ο στόχος τώρα είναι να γεμίσεις αυτό το κενό..μπορεί να αργήσεις λίγο..αλλά το κενό θα γεμίσει..

πάμε..

www.youtube.com/watch?v=E5A3yKzmS5I

Δεν υπάρχουν σχόλια: