Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

oops!

www.youtube.com/watch?v=MjqUFE329NM

ένα βράδυ..
κι άλλο ένα..
στην πλάτη!γερμένη βέβαια αυτή πια..πόσα να αντέξει άλλωστε..

καιρό είχα να νιώσω έτσι..απερίγραπτο συναίσθημα..

να βλέπεις ότι έχεις πολλές ευκαιρίες να ζήσεις διαφορετικά..να βλέπεις όλα να ξετυλίγονται σαν από φύλλο ζύμης έτοιμο για γέμισμα..όπως αυτά που φτιάχνει η γιαγιά..περίεργος παραληρισμός!στην ζωή μάλλον έτσι πρέπει να τα σκεφτόμαστε..γλυκά του κουταλιού..ευχές σε άστρα..ζαβολιές στα παιχνίδια..

παιδιά δεν είμαστε ακόμα άλλωστε?

αφού λοιπόν γίνεται κάποιος να είναι χαρούμενος και λυπημένος μαζί..σκεπτικός και ελεύθερος..ανυπόμονος και υπομονετικός..

αφού λοιπόν τα μπερδεμένα στην ζωή μου είναι ψωμοτύρι..και το απολαμβάνω..
αφού ο τοίχος μου δεν λέει να πέσει..το κενό στην ψυχή δεν λέει να γεμίσει..

όλα αυτά δεν είναι λόγοι να είμαι ευτυχισμένη?δεν έχω βρει την άκρη του κουβαριού μου..αλλά έχω βρει την άκρη του λαβυρίνθου..

(και ναι..απόψε τα σκάτωσα πάλι..)

Δεν υπάρχουν σχόλια: