Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Το μυστικό της επιτυχίας μου...

Δεν είναι φοβερό αν σκεφτούμε με πόση δεξιότητα καταφέρνουμε πάντα να μεγαλοποιούμε τα προβλήματά μας;
Και εγώ το κάνω αυτό..Τόσο πολύ..που φτάνω στο σημείο να παραπονιέμαι και για άσχετα πράγματα και στο τέλος να μην μπορώ να θυμηθώ ποιο ήταν το αρχικό μέγιστο πρόβλημα...

Επομένως..το μυστικό της επιτυχίας μου είναι ότι ξεκινάω τα παράπονα για κάτι που με ενοχλεί εκείνη την στιγμή..αρχίζω το παραλύρημα για την ζωή, που μου φέρθηκε άδικα και καταλήγω να ξεχνάω πιο είναι το πιο ενοχλητικό πράγμα τελικά στην ζωή μου..Δυστυχώς τις πιο πολλές φορές την πληρώνουν και οι γύρω μου...γιατί χωρίς κοινό δεν "λέει" η όλη παράσταση(!)..Έτσι αναμαλλιασμένη,μπερδευμένη και αποστωμένη..αρχίζω να γελάω και..συνειδητοποιώ με τι αηδίες κάθομαι και ασχολούμαι..
Επομένως..
παραπονεθείτε κάνει καλό..

Δεν υπάρχουν σχόλια: